1 مـــرداد 1391

For You

I hate people like me, See all+Benim gibi insanlardan nefret, tüm bak...

1 مـــرداد 1391

سلام سلام

امروز نه از دنده چپ پا شدم نه از دنده راست!!!!

آها اول بزارید دیروزو بگم!!!!

ساعت تقریبا4:30 اینجوریا بود با مامانم رفتیم بیرون؛آخه میخواستم برم کلاس سنتور!

بعد کنار خیابون وایساده بودیم تا تاکسی بگیریم 

تاکسی اومدو مام سوار شدیم!

ازاون روزایی بود که حالم معمولی بود اما ممکن بود با هرچیزی بد بشم!!!!

خلاصه تو تاکسی بودیم،یاروام یه آهنگ چرت گذاشته بود بعد که آهنگ تموم شد من صدای یه موزیک آشنا به گوشم خورد و عین خری که بش تی تاپ دادن کیف کردم!

آفرین درست حدس زدید آهنگ مجیدم بودم!!!!

آهنگ بی وفاش

و من تا آخر راه ذوقیدم!

برای یاروی راننده دعای خیر کردم و این شد که انرژی من دیروز مضاعف که نه چه عرض کنم مضاعف به توان 4.5 شد!!!!

خلاصه از کلاس برگشتیم و شب شد و من با بابام دعوام شد

و انقد اعصابمو خورد کرد منم داد زدم ازش بدم میاد

شاید بدم نمیومد اما کارش باعث شد دیدم نسبت بهش عوض بشه

حالا خلاصه

یه خوابم دیدم

خواب دیدم مجید اومده مدرسه مون کنسرت اجرا میکنه

خیلی خوب بود من از نزدیک دیدمشو کلی هم کیف کردم کلی هم ازش فیلم گرفتم!!!

خیلیییییی خوب بود!!!

دعا کنین این اتفاق بیفته!!!!

مرسی!!!راستی نماز روزه هاتونم قبول!

آها راستی تو همین پست تولد دوست گلم ستایش عزیزمم بهش تبریک میگم

آبجی ستایشم تولدت مبارک

متولد 31/4/1376

آبجی خوووبم برات بهترینا رو آرزو میکنم و ایشالا که 1000ساله بشی و زیر سایه ی خانواده ی مهربون و گلت زندگی کنی!!! connie_43.gif

و یه آرزوی خاص و اینکه ستایش خیلی آرزوشه اینه که بره کره جنوبی

منم برات آرزو دارم بری کره و با اونایی که دوسداری ملاقات کنی

و چند سال دیگه که بت میزنگم تولدتو تبریک میگم تو کره باشی

خیلی دوستت دارم

البته دوستان شما  فکر نکنین یادم نبودا خودم اولین نفر بش تبریک گفتم!

خب حالا همگی تولد تولد تولدت مبارک

راستی ستایش علی هم بت تبریک ویژه گفت!!!!

خب دوستان گلم

بابایkiss.gif

Odio a la gente como yo, Ver




http://www.meebo.com/rooms

نظرات شما عزیزان:

elahe
ساعت11:47---3 مرداد 1391
slm aji jooooooon.khofi.2bare sar chi ba davod jon davakardi.bezang khonamon beharfim.felan:

فرشید
ساعت13:22---2 مرداد 1391
اگه من جای بابات بودم ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ 12:7 ] [ FaTeMeH ]

[ ]